Thursday, July 28, 2011

ALHAMDULILLAH :)

15 JULY 2011
TAHNIAH~ANDA TELAH DITAWARKAN KURSUS SARJANA MUDA
KEJURUTERAAN BIOPERUBATAN DI UNIVERSITI MALAYA
First2 tersentap gak,kebende laa course yg aku dpt.but after dah usha2 sket,alhamdulillah aku n family aku meredhai kputusan yg aku dpt.Bersyukur ajalah sebab lebih ramai yg xberkesempatan meneruskan pengajian kat uni mne2 kan..Aku yakin ramai yg xpuas hati dengan course2 yg diorg dpt.ade yg result 3 pointer above pon dpt course yg bukan2 aja.tp yakinlah dengan apa yang korg dapat sebab Allah lebih mengetahui apa yang terbaik untuk diri kita.Macam aku pon..First2,ak berangan nk jd dentistry kann.punye lah beriya2 smpai family ak sume pon bajet tnggu aku klu2 sakit gigi ke ape.HAHA tp apekan daye,semuanya dah diTENTUKAN olehNYA.Manalah tau,dlm course ni nanti ak jadi pelajar terbaik keee.kannn???InsyaAllah.Doakan lah kejayaan aku yee.
Sebelum ak lupe,ak nk wish korg SELAMAT BERPUASA.waaaa cepat taw mse skang.aku rse bru je thun lps pose rye sume.tup tap dahh puasa lagi.haihhh.azam tahun ni aku nak SOLAT TERAWIH sebanyak yang mungkin,INSYALLAH.yeahh.wpon rye sekejap kat uma...sob3, *sbb kne masuk um 4 SEPT 2011* aku tetap nak abiskan mse puasa nih ngn family puas2.huhu kepada sume muslimin dan muslimat sekalian,SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK dan sama2 lahh kte meperbykkn ibadah pd hari yang mulia ini.Aminn.

P/S: BERBANGGA dengan pencapaian HARIMAU MALAYA walaupun kalah semalam.Yang penting diorang dah berusaha demi negara tercinta.GO2 MALAYSIA! Semoga harimau malaya terus gah dan mara dengan penuh semangat! =))

No comments:

Post a Comment